27 november 2008

En stor gang rod..

Jah det er vist lige hvad det er !



26 august gik jeg tudende hjem fra arbejde. Tænkte at jeg bare var træt og udmattet da det efterhånden var min 7 dag i streg uden en fridag.. Hver arbejdsdag varede mellem 10 og 14 timer ! Tudet resten af dagen derhjemme og gik tidlig i seng, men kunne bare ikke sove !

Tog så på arbejde dagen efter, kom dog en halv time forsent.. Men kom..

2 timer efter ringede jeg hjem og sagde jeg igen kom hjem.. Mor ringede til lægen og han kunne konstatere det var stress :(

Jeg pakkede en taske og tog ud til en veninde fordi jeg bare skulle have ro. Kunne bare mærke hvis jeg blev hjemme, ville jeg lukke mig fuldstændig inde og ikke kunne snakke med mine forældre..

Gik så til læge for at snakke det hele igennem osv. Blev selvfølgelig sygemeldt noget tid..

Fik efter 2 uger at vide hotellet skulle have ny ejer, og det satte en masse ting igang..

Om aftenen havde jeg truffet mit valg. Jeg måtte stoppe derhenne og det var bare NU ! Vidste bare hvis jeg tog tilbage ville jeg blive sygemeldt flere gange.

Min beslutning var jeg glad for, og regnede med at kunne få arbejde rimelig hurtigt som pædagog medhjælper.. Dette var ikke tilfældet.. Har været til 3 samtaler men intet fået. Der er også utrolig mange ansøgere til hver stilling.

1 oktober stod jeg så uden arbejde. Det betød så også farvel til fast indtægt og det at stå op til noget om morgenen..

Jeg har søgt 30-50 stillinger efterhånden uden at få noget arbejde, men den 15nov blev jeg ung pige i huset ved Caroline. Er der kun indtil 22dec, da de efter nytår får en ny ungpige. Jeg har sagt nej til at blive der til sommerferien nemlig, det er alt for kedeligt i længden at gå hjemme med et barn.

Den sidste måned har jeg sovet hjemme i weekenden i hvert fald.. Og nogle hverdage.
Så jeg er ovenpå igen, mangler bare et arbejde med lidt udfordringer fra 1 januar :)

Ingen kommentarer: