10 juli 2008

sååe..

Har været til frisøs, fik købt lidt produkter som sædvanlig :D Fik tilgengæld også foræret en rejse føntørre.. Super fedt.. Så nu er jeg med sommer hår.. Herligt.. Første gang jeg var ved denne her super frisør sagde jeg det skulle kunne sættes op i elastik, bliver det nødt til med det arbejde jeg har.. Idag synes jeg det så ud til hun havde klippet lige rigelig af, men da hun var færdig slutter hun af med at sige - Og det kan selvfølgelig sættes i elastik :D Super frisør altså !!

Har også været ude ved Camilla og Caroline for at aflevere noget til en playstation og lige for at sige vi ses.. Heh.. Caroline har lært at hvine og skal da lige love for at hun afprøver det..
Camilla havde lige bagt pølsehorn så de skulle smages :).. Årh glæder mig nu også til at komme hjem til de herlige unger igen..

Mangler heller ikke at pakke særlig meget nu..

Jeg skal starte med at køre i morgen.. Skal køre herfra og til Brehmen ca.. Puha noget af en tur også på tysk motorvej.. meeeeeen mon ikke det går :D..

Camilla og Carolines mor ringede ellers ca 1 time efter jeg var taget hjem derfra, hendes mand havde inviteret hende ud at spise så hun havde to børn hun gerne ville af med.. Hun VED bare hvordan det piner mig at sige nej til at passe dem, men måtte sige nej.. Kunne ikke lige overskue at passe dem hele aftenen også skulle op kl 4.30 og være koncentreret på motorvejen.. Så det var vist tilladt at sige nej :)..

2 kommentarer:

Julie sagde ...

Skal vi ikke se billeder af håret?

Julie sagde ...

Og flere billeder af Jonathan, der er alt for mange billeder af andre børn *ggg*
-og så har du ikke en gang link til vores side... Tsk tsk siger jeg bare...