27 juli 2008

Lidt sjov her i varmen !

- Navn: Janne Hjorth Brogaard
- Fødselsdag: 13.04.1989
- Bopæl: Vandel
- Uddannelse: I gang med kok..
- Arbejde: Kokke-elev

- Livret: Pizza, og vores plankebøf ude fra arbejdet :D
- Yndlingsslik: ISLANDSK chokolade :D mmm eller kitkat !
- Yndlingsdrik: Isbjørn. Nestea hyldeblomst !!
- Yndlingsfarve: Blå
- Yndlingsdyr: Delfin, cavalier king charles hunde, og Chinchillaer
- Fritidsbeskæftigelse: Passe unger, besøge familie og venner..
- Favoritpåklædning: Pt shorts og en top.. Ellers mine sub culture 3/4 buks, og top med evt trøje..
- Yndlingsmagasin: Ude og hjemme, bo bedre, smag og behag
- Bedste tv-serie: Friends, sex and the city, desperate housewives, joey, anna pihl og Nynne
- Favoritbog: Nynnes dagbog 2 !
- Favoritfilm: Sidste nye favoritfilm må være the golden compas ellers så save the last dance, og disnet klasikkere :D
- Yndlingssang: pt sys bjerre - Malene.. Ellers delta Goodrem - In this life
- Ønskejob: Pædagog
- Yndlingsduft: Armani.. Og Caroline ! Dufter altid så dejlig af baby :D
- Favoritbutik(ker): HejHaj og bilka !
- Hvem vil jeg helst møde? Nynne :D
- Hvilket land vil jeg helst besøge? Har lige besøgt Frankrig.. Så må sige Irland :D
- Mit største materielle ønske? Lejlighed.. 2 værelses mindst :D
- En ting jeg aldrig fortryder jeg fik lavet: Min tatoo !!

Ingen kommentarer: