24 juli 2008

En masse vrøvl :)

Var lige en smut forbi arbejdet idag.. Skulle hente ny vagtplan og lige sige daw til dem alle.. Var der i en time og tog derefter hjem..

Lå i solen i 4 (!?!?!?) timer.. Uden solcreme på.. UPS.. Brugte det hele i Frankrig, eller dvs næsten.. kan få en lille smule ud af tuben men ikke meget.. Og gad ikke køre ud og købe noget nyt.. Men i morgen formiddag bliver jeg nødt til lige at køre til billund og snuppe en tube :) Gider ikke ligne kogt krebs visse steder på kroppen.. (læs: lår og under arm.. Hedder det virkelig det? Heh..)

Skal passe Bryndis, Sara og Karen kl 16.. Og så skal Bryndis sove her, vi skal sove i telt :).. Lørdag skal hun hjem igen om formiddagen.. Også skal ungernes onkel til nordjylland og besøge camilla og caroline plus deres forældre de er på ferie deroppe til søndag.. Han spurgte så om jeg ville med og sage self ja :D

Camillas mor havde sagt til Camilla i søndags at lige nu var jeg i disneyland.. Svaret fra tøsen var med det samme - JAMEN SÅ VIL JEG OGSÅ :).. Årh elsker den tøs :)

Hov ja den nye vagtplan der.. Ok vagtplan.. Har fri den første weekend jeg er tilbage efter ferien :).. Så der smutter jeg en tur over til min søster og nevø :D

Ingen kommentarer: