01 marts 2007

YEEEEES!!

YES!!
Var på arbejde idag.. 6 marts 2007 har jeg været opvasker på Hotel Bredehus i 2 år..
Bredehus har det sådan at når opvaskerne bliver 18 så bliver de fyret.. Så havde regnet med jeg skulle ud og finde nyt arbejde efter 13. april, fik så afvide for ca en måned siden at jeg måske kunne blive stadig som opvasker og bare få lidt mere i løn.. meeeeeen -->
Blev idag tilbudt en stilling som Hotel Medarbejder, skyndte mig at sige ja tak!!:D:D:D.. Så nu kan i sige hej til Hotel Bredehus' nye Hotel Medarbejder. Det bliver bare kanon! Så skal ud og ha købt nyt tøj da jeg skal have uniform på nu. Mørke bukser eller nederdel, skjorte og vest. Skal starte her den 12 marts, men har stadig mine vagter her i marts.. også fra 13 april står jeg ikke i opvasken med aften/nattearbejde.. DEJLIGT at komme til at prøve noget andet nu:D
Nu mangler vi bare at få underskrevet en kontrakt og få lavet vagtplan :D

MVH

Janne Brogaard Hotel Medarbejder på bredehus

1 kommentar:

Annette sagde ...

Hej Janne
Tillykke med jobbet...godt gået - så de må jo kunne lide der derhenne på H.B....! Men med den mor, så er det jo ikke underligt...vel?
Kh
Annette